آسیلیو: توانایی خرید کریستیانو رونالدو را داریم اما فیرپلی مالی اجازه نمی دهد؛ فاصله ما با یوونتوس م

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آسیلیو: توانایی خرید کریستیانو رونالدو را داریم اما فیرپلی مالی اجازه نمی دهد؛ فاصله ما با یوونتوس م

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آسیلیو: توانایی خرید کریستیانو رونالدو را داریم اما فیرپلی مالی اجازه نمی دهد؛ فاصله ما با یوونتوس م

آسیلیو در صحبت هایی به مشکلات و چالش های مالی پیش روی نراتزوری برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایتالیا پرداخته است و می گوید آنها فرآیندی زمان بر را برابر خود می بینند.

طرفداری- باشگاه اینتر در بازار نقل و انتقالات از طرف مالکین ثروتمند خود یعنی گروه سونینگ حمایت می شود اما پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه می گوید آنها محبورند در چارچوب قوانین فیرپلی مالی یوفا کار کنند.

به گزارش گل، پیرو آسیلیو که در آستانه پایان فصل رقابت های فوتبال ایتالیا فعالیت های خود را آغاز کرده و برای تقویت ترکیب نراتزوری چند ماه پر فشار را پیش روی خود می بیند می گوید آبی و مشکی پوشان میلان از نظر مالی، توانایی به خدمت گرفتن فوق ستاره  ای در اندازه کریستیانو رونالدو را دارند اما قوانین ملی یوفا به آنها اجازه انجام چنین خرید هایی نمی دهد. آسیلیو در صحبت برای گروهی از دانشحویان در دانشگاه Universita degli Studi میلان گفت:

در حال حاضر باشگاه مالکان قدرتمندی دارد. مالکین چینی جدید به راحتی می توانند گران ترین ستاره های دنیا نظیر کریستیانو رونالدو را بخرند اما واقعیت این است که قوانین فیرپلی مالی که رشد باشگاه را در نظر می گیرد، چنین اجازه ای به ما نمی دهد. این مسیری است که نیاز به ایده پردازی، زمان و مدیریت دارد. باید تا حد ممکن کم اشتباه کنیم، مطمئناً کمتر از فصلی که پشت سر گذاشتیم.

 اینتر تلاش کرد تا پائولو دیبالا را به خدمت بگیرد اما ما باید به محدودیت پرداخت دستمزد احترام بگذاریم. درآمد ما چیزی بین 200-230 میلیون یوروست، در حالیکه درآمد یوونتوس که به صورت مرتب در لیگ قهرمانان حضور دارد به 400 میلیون می رسد. پس از سقوط به سری بی در سال 2006 آنها بر روی یک مدل مالی خاص کار کردند، روی آکادمی سرمایه گذاری کردند و چشم انداز مدیریتی خیلی خوبی داشتند. استادیوم خود را ساختند و رفته رفته دستمزد ها را بالا بردند؛ بر روی رشد درآمد های تبلیغاتی کار کردند و به صورت پیوسته در لیگ قهرمانان حضور یافتند.

آنها می توانند به صورت مستمر این کار را انجام دهند و همین یووه را از دیگر باشگاه های ایتالیایی متمایز می کند.  این فاصله می تواند بیشتر هم بشود چون نمی توان این مشکل را با خرین بازیکنان بزرگ حل کرد؛ بازیکنان بزرگ جایی می روند که پول زیادی می دهند و می توانند در لیگ قهرمانان بازی کنند. این بازیکنان به دنبال کسب پیروزی هستند. این یعنی ما باید ریسک هایی را بپذیریم و این ریسک ها گاهی جواب می دهند و گاهی نه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.